Bezpieczeństwo i prywatność danych Klientów są w Polskim Centrum Handlowym absolutnym priorytetem. Poniżej przedstawimy Ci szereg informacji i zasad, którymi się kierujemy, aby zapewnić, że korzystanie z naszej platformy jest nie tylko przyjemne, ale także bezpieczne oraz zrozumiałe. W kwestii prywatności stawiamy sobie wysokie wymagania.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości możesz napisać do naszego inspektora ds.ochrony danych dostępnym pod adresem: biuro@aseanpl.com.pl

Odpowiemy na wszystkie pytania!

KIM JESTEŚMY?

VINATAPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Wólka Kosowska (05-552) przy ul. Nadrzeczna 5 F wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 294130 posiadającą NIP 1231132191.

Względem Twoich danych osobowych będziemy administratorem.

Pamiętaj jednak, że względem danych osobowych Twoich Klientów to Ty decydujesz o celach i sposobach ich przetwarzania. Zatem względem danych Twoich Klientów będziemy wyłącznie podmiotem przetwarzającym (operatorem), z którym zawarłeś umowę powierzenia danych w przypadku założenia Konta w naszym serwisie.

Bez względu na to czy przetwarzamy Twoje dane czy dane Twoich Klientów, możesz być pewien, że dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa.

JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY?

Rejestrując konto podajesz nam wyłącznie adres mailowy. Są to dane niezbędne do świadczenia naszej usługi. Dopiero później poprosimy Cię o uzupełenie swoich danych takich jak: imię, nazwisko (nazwa firmy), dane kontaktowe. Prosimy o wspomniane dane, aby mieć możliwość kontaktu oraz, aby ściślej określić na czyją rzecz świadczymy naszą usługę. Przetwarzamy także Twoje dane dotyczące płatności oraz numer IP.

PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Główną podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest umowa, którą z nami zawierasz rejestrując konto testowe w naszym serwisie. Jak pisaliśmy wyżej, jeśli nie podasz swoich danych, nie dojdzie do rejestracji i w efekcie o umowie nie może być mowy.

Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, to będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe także w celu przesyłania informacji o naszej działalności. Stale zmieniamy się na lepsze, opracowujemy materiały edukacyjne oraz organizujemy wiele wydarzeń, które mogą Ci pomóc w prowadzeniu biznesu. Chcemy powiadomić Cię o naszych działaniach edukacyjnych. Zgoda na wiadomości tego rodzaju jest dobrowolna i jeśli jej nie wyrazisz, nie poniesiesz żadnych konsekwencji. Nadal będziemy świadczyć dla Ciebie nasze usługi najlepiej jak potrafimy.

Twoje dane są także przetwarzane przez nas w celu ułatwienia nawiązania kontaktu z nami oraz w celu testowania funkcjonalności konta Dokan Store, a także innych funkcjonalności nad którymi pracujemy dla Ciebie. W tym zakresie, podstawą przetwarzania jest nasz uzasadniony interes – musimy mieć możliwość kontaktu z naszymi Klientami i wykonywania prac, które sprawią, że nasza usługa będzie jeszcze lepsza.

W zakresie danych osobowych Twoich Klientów musisz pamiętać, że administratorem danych osobowych jesteś wyłącznie Ty. Jeżeli masz wątpliwości, czy Twój biznes i Twoja baza klientów jest zgodna z prawem, musisz bezwzględnie nas o tym poinformować albo zlecić specjalistom odpowiedni audyt. Aby świadczyć nasze Usługi będziemy potrzebować, abyś powierzył Nam dane osobowe Użytkowników Końcowych w zakresie i celu określonym umową o powierzenie przetwarzania danych osobowych, o której pisaliśmy wyżej.

JAK WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE?

Twoje dane są nam niezbędne abyśmy mogli świadczyć naszą usługę. Przetwarzamy zatem dane umożliwiające kontakt z Tobą oraz te dotyczące płatności i wykorzystujemy je stworzonym przez nas systemie. Oczywiście, nie jesteśmy samowystarczalni i w ograniczonym zakresie przekazujemy Twoje dane także do naszych – wyłącznie zaufanych – partnerów, bez których nie bylibyśmy w stanie świadczyć usługi, jak np. dostawca serwerów (usługa chmury obliczeniowej), czy podmiot który obsługuje płatności. Nasza firma nigdy nie przekazuje danych swoich Klientów ani Klientów Końcowych brokerom danych.

Jeśli skorzystasz z naszej usługi lub będziesz na naszej stronie, Twoja aktywność będzie przez nas monitorowana i analizowana. Chcemy poznać Cię jak najlepiej i dostosować usługę właśnie do Ciebie. Dlatego nasz system będzie badał, z których funkcjonalności najczęściej korzystasz i w jaki sposób. Pozwoli nam to opracować nowe funkcjonalności i poprawić działanie już istniejących. Takie automatyczne przetwarzanie danych osobowych to profilowanie, jednak na jego podstawie nie podejmujemy żadnych wiążących decyzji, które mogłyby mieć wpływ na Twoje prawa.

KOMU PRZEKAZUJEMY DANE?

Póki co nie jesteśmy w stanie świadczyć wszystkich potrzebnych nam usług samodzielnie (ale bardzo się staramy!). Dlatego korzystamy z usług zewnętrznych dostawców. Twoje dane przekazujemy następującym kategoriom podmiotów:

  1. systemy płatności, które obsługują płatności,
  2. systemy do komunikacji, które pozwalają nam na kontakt z Tobą,
  3. firmy hostingowe.

Pamiętaj, że jesteśmy zobligowani do współpracy z organami ścigania i sądami. Jeżeli nakażą nam przekazanie Twoich danych to będziemy musieli to zrobić

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?

Dopóki korzystasz z naszych usług, Twoje dane są przez nas przechowywane i przetwarzane. Po usunięciu konta z serwisu, przetwarzanie przez nas Twoich danych polega na ich przechowywaniu przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Chcemy w ten sposób zabezpieczyć Twoje prawa.

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Zmieniamy się na lepsze dla Ciebie, dlatego w przyszłości może się zdarzyć, że znajdziemy jeszcze lepsze sposoby by chronić Twoje dane. Wtedy będziemy zmuszeni do aktualizacji naszej polityki prywatności. Poinformujemy Cię odpowiednio wcześnie.

KONTAKT

Jeśli masz jakiekolwiek pytania to z chęcią na nie odpowiemy. Napisz do nas biuro@aseanpl.com.pl

VINATAPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Wólka Kosowska (05-552) przy ul. Nadrzeczna 5 F wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 294130.

CIASTECZKA

Aby nasz serwis był jeszcze lepszy, musimy zbierać nie tylko dane osobowe ale także inne informacje o Tobie. Cookies dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisu. Możesz w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies, co może jednak spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu.

Pliki cookies nie służą nam do zbierania zindywidualizowanych informacji o Tobie i te informacje nie są przez nas gromadzone ani przechowywane, a służą jedynie wyświetleniu Tobie zindywidualizowanej zawartości.

Korzystanie z pełnej funkcjonalności Serwisu wymaga umieszczenia tak zwanych “Third party Cookies” Serwisu w sklepie internetowym Użytkownika. Rozwiązanie to dostarczane jest wraz z prawidłową integracją Serwisu ze sklepem internetowym.

JAK WYŁĄCZYĆ PLIKI COOKIES

Pliki cookies są zapisywane w schowku pamięci podręcznej Twojej przeglądarki. Oznacza, to, że sam decydujesz o tym, czy wydawcy witryn internetowych będą wiedzieli z jakich części serwisu korzystasz. Pliki cookies pozwalają wydawcom na wyświetlenie Tobie treści, która może być dla Ciebie bardziej atrakcyjna na podstawie Twoich dotychczasowych zachowań. Aby wyświetlić niezindywidualizowaną zawartość, taką jaką zobaczy użytkownik, który odwiedza witrynę po raz pierwszy, należy wyczyścić informacje cookies w przeglądarce (Firefox, Internet Explorer, Chrome i inne) na Twoim koncie użytkownika komputera lub telefonu. Informacje zbierane przy użyciu plików cookie mogą też służyć do zbierania informacji w celach handlowych i mogą być wykorzystywane przez wydawców systemów reklamowych, np. Adchoice należącego do Google, aby dostosować wyświetlaną reklamę.

Instrukcje wyłączenia plików cookies w konkretnych przeglądarkach:

W każdej chwili możesz wyłączyć pliki cookies dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki.

  1. W przeglądarce Mozilla Firefox W menu “Narzędzia” wybierz “Opcje” i w nich zakładkę “Prywatność”. Przeglądarka daje Ci możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.
  2. W przeglądarce Microsoft Internet Explorer W menu “Narzędzia” wybierz “Opcje internetowe” i w nich zakładkę “Prywatność”. Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem “Witryny” zarządza ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.
  3. W przeglądarce Google Chrome W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz “Narzędzia” a potem “Wyczyść dane przeglądania…”. Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link “Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.
  4. W przeglądarce Opera Przyciskiem “Opera” w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim “Ustawienia” i dalej “Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk “Zarządzaj ciasteczkami…” prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.
  5. W przeglądarce Safari W menu “Safari” wybierz “Preferencje” i w nich zakładkę “Prywatność”. Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.
  6. W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

Polskie Centrum Handlowe